כניסת עו"ד    רישום עו"ד

אשף המשפט אשף המשפט
"כל הנושאים בלחיצה אחת"
המתן בבקשה

אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון

כפר ויתקין, כפר ויתקין, טל. 09-8988940
אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון

יעוץ אישי - פנייה ללא התחייבות
פנייה ראשונית ללא התחייבות
יש בתמונה תשעה עיגולים
אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון

התמחות בנדל"ן במרחב הכפרי כולל נחלות, הסכמים רב דוריים ועוד


תחומי עיסוק

נדל"ן,

למשרדנו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום המקרקעין.

הליווי המקצועי שלנו כולל בירור הזכויות המשפטיות בנכס, ייצוג במשא ומתן, טיפול מול רשויות מוניציפליות וממשלתיות כמו לשכת רישום המקרקעין, רשות מקרקעי ישראל, רשויות התכנון והבנייה ורשויות המס.

כמו כן, אנחנו מנהלות את התיאום בין בעלי מקצוע נוספים כמו אדריכלים, שמאים, יועצי משכנתאות וכיו"ב.

בד בבד, אנו מלוות את לקוחותינו במסלול הרגיש והמרגש עד להשלמת העסקה ועוזרות להם לשזור את כל האינטרסים החשובים להם בעסקה עד לסיומה המוצלח.

 

נחלות,

הסדרת הזכויות בנחלה בהווה ובעתיד, כוללת סיוע באיתור המתווה המתאים לכל לקוח, ניהול והנחייה של צוות מקצועי הכולל מומחים נוספים מתחום השמאות, האדריכלות, ההנדסה וכיו"ב והתנהלות מול רשויות המקרקעין, התכנון והמיסוי.

במקביל, אנו מלוות את הלקוחות בעלי הנחלות בתהליכים המשפחתיים כדוגמת עריכת צוואות, הבהרת זכויות “בן ממשיך”, בניית יחידות דיור בנחלה ופיצול מגרשים מהנחלה, שמירה על זכויות ההורים והגנה על אינטרסים של הילדים.

 

צוואות וירושות,

בהיעדר צוואה ערוכה כדין, תיקבע ירושתו של אדם בהתאם להוראות חוק הירושה, כלומר "ירושה לפי דין". היורשים לפי דין הם בן/ת הזוג, ילדים וצאצאיהם, הורים וצאצאיהם, הורי הורים וצאצאיהם, ובמקרים נדירים אפילו המדינה! חלקו של כל יורש נקבע על פי הוראות החוק ואין אפשרות להשפיע על אופן חלוקת הירושה.

בכדי להשפיע על חלוקת ירושתנו, אנו חייבים לערוך צוואה ולתת הוראות ברורות המשקפות את רצונותינו.

כאשר אנו מלוות את לקוחותינו בהליך המורכב והרגיש הכרוך בתכנון מה שיקרה ברכושם לאחר אריכות ימיהם, אנו משקיעות את מלוא תשומת הלב והמחשבה בדברים שבאמת חשובים להם.

אין מקרה זהה לקודמו, כל אדם ורכושו, כל משפחה והדינמיקה שלה, יש חשיבות למסורת, לערכים ולמסר שרוצים להעביר לדורות הבאים. בעבודתנו אנו מקפידות ליצור פתרונות ראויים ומנגנונים מוסכמים ליישום הצוואה, שמתאימים לכם ולבני משפחותיכם, על מנת לשמור ולהגן על שלמות המשפחה וכדי למנוע סכסוכים עתידיים בין היורשים.

 

ייפוי כח מתמשך,

תיקון מספר 18 לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות יצר כלים משפטיים חדשים המאפשרים לנו לתכנן ולהתכונן מראש, לתת הנחיות ולייצר "שליטה", בכל אשר יקרה אם וכאשר לא נהיה מסוגלים לשלוט במצב ולטפל בעניינינו בעצמנו.

ייפוי כוח מתמשך הוא אחד הכלים המשפטיים הללו.

אנו מלוות את לקוחותינו בעריכת מסמך חיוני זה ורואות בכך שליחות וחשיבות עליונה.

הכנה מראש ועריכת ייפוי כוח מתמשך מייתרת את הצורך בהליך מינוי אפוטרופוס, שהוא תהליך בלתי נעים לכל המעורבים בדבר, הכרוך במשאבים כספיים, משפחתיים ורגשיים כבדים, מחייב פנייה לבית המשפט ומטיל על האפוטרופוס חובות כגון מתן דין וחשבון לרשויות המדינה, האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, פקידי סעד וכו'.

על מנת לערוך ייפוי כוח מתמשך כראוי נדרשת מחשבה ותשומת לב מעמיקה, ייעוץ מקצועי וסביבה נטולת לחצים או השפעות חיצוניות. עריכת המסמך מחייבת הכשרה מיוחדת לפי חוק. אנו מתאימות את הוראות ייפוי הכוח המתמשך כך שישקף בצורה הטובה ביותר את רצונותיו וצרכיו של הממנה, בהתאם למצבו המשפחתי והכלכלי ולצו מצפונו. בסיום ההליך מופקד ייפוי הכוח המתמשך במשרד המשפטים (האפוטרופוס הכללי) כתנאי לתוקפו.

 

פרופיל - אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון

משרד עורכות דין המאמינות בניהול משא ומתן

מבוסס הקשבה ובסיוע ללקוחותינו באמצעות כלים של גישור ושיח מכבד ומקרב, להשגת פתרון אופטימלי עבורם.

אנו מעניקות פתרונות משפטיים במרחב הכפרי בישראל

ומציעות ללקוחותינו שירותים משפטיים בתחומי המקרקעין, המשפט העסקי והמסחרי ומלווות משפחות בתהליכים רגישים, כולל עריכת צוואות, ייפוי כוח מתמשך והסכמים בין דוריים.

דירוגים ומכתבי תודה

אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון
כפר ויתקין, כפר ויתקין, טל. 09-8988940


מידע משפטי מאמרים מאת אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון (0 מאמרים)

חדשות וטיפים מאת אדר אלוני חנן עורכות דין, גישור ונוטריון (0 טיפים וחדשות)

עורכי דין
  • מידע משפטי - מאמרים טיפים וחדשות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • יצירת קשר
  • אינסטגרם      אינסטגרם
    © כל הזכויות שמורות מערכת מידע משפטי - law-info
    אל ראש הדף